يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : 653

داستان یحیی گل‌محمدی و روز ۱۰ مهر

ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
داستان یحیی گل‌محمدی و روز ۱۰ مهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۲ فوریت، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اواخر هفته گذشته و به‌طور مشخص روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا صدر جدول را از هم از دست بدهد. سرخ‌های تهرانی پیش از این دیدار به‌تن‌هایی و با اختلاف دو امتیاز در مقایسه با سپاهان صدرنشین بودند، ولی برتری تیم اصفهانی در کنار توقف پرسپولیس، باعث شد این تیم اگرچه هم‌امتیاز با سپاهان، ولی به دلیل تفاضل گل کمتر، صدر جدول را از دست بدهد و فعلا در رده دوم قرار بگیرد.
روزنامه شرق نوشت: نتیجه هفته هجدهم در حالی برای پرسپولیسی‌ها حاصل شد که این تیم مطابق با چند هفته قبل، از داوری گلایه تندی داشت. شاگردان یحیی در این بازی روی اخراج بیرانوند از یک‌سو و در سوی دیگر، نگرفتن چندباره پنالتی‌شان در لیگ برتر، انتقاد داشتند. این انتقاد به تندترین شکل ممکن به کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم کشیده شد تا او از این بگوید که مشکل حضور خودش در پرسپولیس است و چه بسا اگر یحیی سرمربی نبود، داوران و مسئولان با این تیم مهربان بودند.
انتهای پیام/.
https://2foriat.ir/vdchtxn-d23nm.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما