از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست اندیشه‌ورزی با موضوع کارکردهای هوش مصنوعی در عمق‌بخشی به ارتباطات عمومی با حضور دکتر سعیدرضا عاملی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.
نسل پنجم هوش مصنوعی، سازگار با شرایط پرقدرت ریزپردازشی
2فوریت-عاملی روابط عمومی را دانش و مهارت ارتباط فرد با جامعه دانست و اینکه هوش مصنوعی یک پدیده اجتماعی و محصول مهندسی اجتماعی است. سپس به تاریخچه استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی‌ها پرداخت.
عاملی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روابط عمومی نسل پنجم هوش مصنوعی را سازگار با شرایط باقدرت ریزپردازشی با قابلیت فازی و کوانتومی برشمرد.
استاد تمام دانشگاه تهران، روابط عمومی کوانتومی را دارای دو قابلیت سرعت و دقت بالای پردازش‌گری و توانایی محاسباتی شامل همه خدمات‌، کنش‌ها و واکنش‌های بین فردی و اجتماعی ذکر کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در ادامه ظهور روابط عمومی پارامتریک را تشریح کرد و به تبیین چگونگی روابط عمومی پیش‌بینی‌کننده آینده‌نگر هوشمند پرداخت.
وی در پایان به سوالات حاضران پاسخ گفت. این نشست در این نشست معاونین، مدیران کل و برخی از روسای ادارات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حضور داشتند.
https://2foriat.ir/vdcb.ab0urhb5wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما