مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با تأکید بر اینکه راه اندازی قرارگاه جهادی مسکن به منظور تسهیل فرایند تأمین مسکن در شهر تهران است، گفت: اراضی مستعد تأمین مسکن شناسایی شده است.
تهیه وتدوین مشوق‌های بافت فرسوده تهران ازاقدامات قرارگاه مسکن شهرداری
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،سیدمهدی هدایت تهیه و تدوین مشوق‌های بافت فرسوده شهر تهران به منظور تشویق نوسازی بافت و رشد ۵۲ درصدی صدور پروانه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ و رشد ۲۷ درصدی صدور پروانه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ را از مهمترین اقدامات قرارگاه مسکن شهرداری تهران اعلام کرد و افزود: شناسایی اراضی مستعد تأمین مسکن و مبادله ۳۸ تفاهم نامه با نهادها و دستگاه‌ها برای احداث واحدهای مسکونی از دیگر اقدامات این قرارگاه بود.
مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در توضیح بیشتر در مورد اقدامات این سازمان گفت: پیشبرد اخذ مصوبه کمیسیون ماده پنج و پروانه ۳۴۴ پروژه قرارگاه جهادی مسکن به ظرفیت ۲۸۵،۷۱۵ واحد مسکونی، تهیه، پیگیری و تصویب ۶۴ طرح بازآفرینی به مساحت ۹۰۰۰ هکتار برای پیشبرد نوسازی و تحول در شهر و ایجاد ظرفیت تولید برای ۲۱۸،۷۲۲ واحد مسکونی، تهیه طرح مبادله توافقنامه و پیگیری، تصویب و اجرای طرح های بازتوسعه اراضی نظامی به ظرفیت ۳۲،۷۶۰ واحد مسکونی و آزادسازی ۱۷۳ هکتار برای تامین خدمات از دیگر اقدامات شهرداری تهران در قرارگاه مسکن شهر تهران است.
بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: تهاتر عوارض شهرداری با قدرالسهم از پروژه برای جلب مشارکت ذینفعان، تدوین برنامه‌ها، لوایح و دستورالعمل‌ها، تسهیل امور و رفع موانع تولید مسکن، اجاره داری و ... از دیگر اقدامات قرارگاه مسکن است.
https://2foriat.ir/vdch.zn-t23niqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما