دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : 6215

آدم ربایی شرکت‌های هرمی در قم و تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۰۰ نفر از اعضای تیم شرکت‌های هرمی دستگیر شدند.
آدم ربایی شرکت‌های هرمی در قم و تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،سرهنگ سعید راستی در طرح دستگیری و انهدام شرکت‌های هرمی که در مرکز پلیس اطلاعات فاتب برگزار شد؛ گفت: حاصل چند عملیات بین استان تهران و قم، دستگیری هفت لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی شد که در سراسر کشور فعالیت می‌کردند.
وی افزود: در روزهای گذشته، پلیس قم گزارشی مبنی بر آدم ربایی یک پسر جوان دریافت کرد. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد پسر این خانواده به دنبال پیدا کردن کار به تهران آمده و چند روزی از آن خبری به دست خانواده نرسیده است.
راستی گفت: بر همین اساس پرونده‌ای در استان قم تشکیل شد و سحرگاه امروز با بررسی‌های بیشتر مشخص شد یک شرکت هرمی از طریق اگهی دادن در سایت‌های شیپور و دیوار به بهانه استخدام در شرکت‌های مختلف از افراد پول دریافت کرده‌اند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: سپس از این افراد برای مصاحبه و گزینش به تهران دعوت کرده و پس از قرار گذاشتن در یک پارک یا بوستان، فرد را به مخفیگاه خود برده و از خروج آنها از خوابگاه جلو گیری می‌کنند.
وی افزود: امروز شاهد هستیم حدود ۱۰۰ نفر فریب این افراد را خورده‌اند و با وعده استخدام مبالغ مختلفی از ۳۵ تا ۲۰۰ میلیون به آنها پرداخت کرده‌اند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: این افراد در مخفیگاه‌ها زندانی بودند و حتی تلفن همراه نیز نداشتند. حتی عده‌ای که قصد خروج داشتند را نیز به گروگان گرفته بودند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: هفت نفر لیدر اصلی این شرکت هرمی دستگیر شده‌اند و به نظر می رسد مبالغ بالایی نیز این افراد اخاذی کرده‌اند.
راستی خطاب به خانواده‌ها هشدار داد که فریب تبلیغات این شرکت‌ها در فصای مجازی را نخورند و اجازه ندهند فرزندان آنها با این افراد تعامل کنند.
https://2foriat.ir/vdcf.ydviw6d0tgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما