سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بر لزوم اجرا شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.
راستینه: اجرا نشدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،احمد راستینه در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: با توجه به پیش بینی منابع در بودجه کوتاهی در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست و باید در اجرای آن تسریع شود.
وی ادامه داد: عدم اجرای قانون توسط بانک مرکزی و مسکن در پرداخت وام مسکن نهضت ملی و انجام تعهدات متقاضیان که سبب توقف ساخت و سازها و افزایش هزینه‌ها شده، غیرقابل قبول است. همچنین بی‌توجهی در پرداخت به هنگام پاداش فرهنگیان و بازنشستگان مطلوب نیست و با این سیاست و تورم موجود سرمایه یک عمر زحمت این عزیزان را بر باد می‌دهید.
نماینده شهرکرد در مجلس افزود: اکنون که لایحه عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان تایید شد و رییس مجلس به زودی آن را ابلاغ خواهد کرد، نیازمند عزم ملی برای اجرای آن هستیم. انتظار می‌رود همواره در کنار هم در برابر دشمنان ملت ایران که شرف و غیرت ما یعنی خانواده را نشانه گرفته‌اند، بایستیم.
راستینه با انتقاد از بخشی از سخنان رئیس جمهور در دیدار با مدیران رسانه های آمریکایی در نیویورک در عین حال یادآور شد: مواضع انقلابی شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که مهمان ویژه عزیز ما شهید هنیه شما را در آغوش گرفت و آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد.
وی در پایان تاکید کرد: اگر زن و فرزندانمان و هستیمان را جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد، ما با قاتلان حاج قاسم، ابوالمهندس، هنیه و شکر هیچ برادری و سازشی نخواهیم داشت و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نخواهیم نشست.
https://2foriat.ir/vdci.vaqct1azrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین