معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور با اشاره به برنامه های سفر رئیس جمهور به نیویورک، تاکید کرد: بی توجهی به اهمیت سفر رئیس جمهور و پیام بزرگ و متفاوتی که در این سفر دنبال شده است، دام بدخواهان امنیت ایران و صلح جهانی است.
بی‌توجهی به اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک، دام بدخواهان ایران است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،متن پیام مهدی طباطبایی در اینستاگرام که با عنوان «رهاورد سفر نیویورک» منتشر شده به شرح زیر است:
 روز دوشنبه گفتگوی بسیار پر نکته و متفاوت رئیس جمهور پزشکیان با سردبیران و ستون نویسان رسانه های آمریکایی فحوای کلام دکتر پزشکیان صلح جهانی بود و مقابله با جنگ افروزی و کشتار جمعی روایت بریده و گزیده بلومبرگ از پاسخ رئیس جمهور به یک سوال گزینشی و غیر دقیق بود حکم لا تقربوا الصلات را داشت وقتی بقیه آیه گفته نشود.

در دیدار با گروه الدرز یا ریش سفیدها هم پیام رسان عزت ملت ایران بود و هم منادی مظلومیت امت اسلامی خصوصا مردم غزه و لبنان در ملاقاتهای مؤثر دوجانبه با رئیس شورای اروپا رؤسای جمهور سوئیس ،فنلاند ترکیه تاجیکستان و پادشاه اردن و دبیر کل سازمان ملل نیز همین محورهای مهم دنبال شد و مورد گفتگو قرار گرفت.

سخنرانی در نشست سران میثاق آینده نیز بخش مهمی از برنامه های امروز بود مصاحبه اختصاصی با CNN و فرید زکریا بخش پایانی برنامههای روز نخست کاری رئیس جمهور پزشکیان در نیویورک بود.

بی توجهی به اهمیت سفر رئیس جمهور و پیام بزرگ و متفاوتی که در این سفر دنبال شده است دام بدخواهان امنیت ایران و صلح جهانی است. عجیب است برخی دوستان نیز گرفتار اخبار فیک و بی پایه می شوند.

 سفر با یک هیأت بسیار محدود و کاملا مأموریت محور انجام شده و جز صلح ،امنیت، پیشرفت و توسعه کشور ایران و منطقه پیامی نداشته است.

 حقیقتا دکتر پزشکیان در مناسبات بین المللی هم یک پدیده است؛ منادی صلح انسانیت و امنیت در سطح جهانی این صدا بسیار صدای ارزشمندی است و باید پاسداری و محافظت شود.
منبع : خبرگزاری ايسنا
https://2foriat.ir/vdcc.eqea2bqs4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما