شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
کد مطلب : 6143
مدیرعامل شستان خبرداد

افزایش تولیدات ارز آور /حمایت از ظرفیت های شرکت های داخلی

مدیرعامل هلدینگ شستان از افزایش تولیدات صادارت محور که منجر به درآمد زایی ارزی برای کشور می شود خبرداد.
افزایش تولیدات ارز آور /حمایت از ظرفیت های شرکت های داخلی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،دکتر "داود عباسی" در هفته دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه شستان ۶۰ درصد پورتفوی سرمایه گذاری را درصنایع پتروشیمی داشته است که در این حوزه با ایجاد یک زنجیره ارزش درون گروهی توانسته نسبت به هم افزایی اقتصادی و ارزش افزایی اقدام نماید و زنجیره ای کامل از شرکت ها با فعالیت های مختلف صنایع مرتبط داشته باشد.
ایشان افزود : قریب به ۳۰ پروژه فناوری با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان کشور و حتی شرکت های درون گروهی که قابلیت دانش محور شدن را دارند انجام شده است و بیش از نیمی از پیمانکاران استفاده شده در پروژه های فعلی داخلی هستند.
عباسی گفت : یکی از مهمترین اولویت های در دستور کار شستان افزایش تولید صادرات محور است و همچنین پایداری تولید در شرکت های تولیدی با هدف افزایش درآمدها و رسیدن به استانداردهای بین المللی است و در این راستا به صورت مستمر عملکردها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد .
مدیرعامل شستان افزود: بهبود عملکرد مالی شستان با افزایش درآمدها و کاهش زیان عملیاتی مورد تقدیر است ولی واقعیت این است که تا رسیدن به شرایط مطلوب باید تلاش بیشتری کرد.
عباسی ادامه داد :اولویت نخست ما افزایش درآمدها و بازدهی شرکت های زیرمجموعه از طریق تعیین تکلیف شرکت های کم بازده و کم درآمد، بررسی مجدد راه های اقتصادی ، بهینه سازی سودآوری پروژه ها، افزایش ظرفیت تولید گروه و افزایش سهم صادرات طی سال جاری نسبت به سال گذشته است.
https://2foriat.ir/vdcf.jdviw6dymgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما