جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
کد مطلب : 5708

دعوت مهندس رحمان تقی‌زاده به شرکت در روز جهانی قدس

مهندس رحمان تقی‌زاده خواستار مشارکت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس شد.
دعوت مهندس رحمان تقی‌زاده به شرکت در روز جهانی قدس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۲ فوریت، مهندس رحمان تقی‌زاده با انتشار بیانیه‌ای از آحاد مردم ایران خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز حیات اسلام است.( امام خمینی ره)
روز قدس یادگاری جاودان از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است. این روز نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای هر انسان آزاده ای روز دفاع از حقوق ملت ستمدیده‌ای است که غاصبان و زورگویان می خواهند صدای به ‌حق آنان را در سینه خفه کنند. روز قدس در سراسر جهان به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت های همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا برخلاف قوانین حقوق بشر از هیچ ظلم و ستمی بر ملت فلسطین فرو گذار نکرده است.
روز قدس فرصت مغتنمی است که همه انسان های صلح طلب با مشت هایی گره کرده حقیقت های کتمان شده حقوق بشر در فلسطین را فریاد زنند تا مرحمی بر دردهای بی پایان زنان و کودکان بی پناه فلسطین باشد.
اینجانب شخصا در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد و از همه شما مردم عزیزم درخواست میکنم، برای شرکت در این همایش بزرگ بصیرت، غیرت و ولایت مداری در روز قدس حضوری پر شور داشته باشید. تا در این روز بزرگ، وحدت مسلمانان بیش از پیش چون خاری در چشم سنگدلان فرو رود.
لازم می‌دانم، چند نکته را به عرض ملت شریف ایران اسلامی برسانم. حال که این رژیم غاصب به دلیل بن‌بستی که با آن مواجه شده، در موضوع مقاومت مردم غزه و حمایت جهان اسلام از مقاومت فلسطین، دست به اقدامات جنایتکارانه ای همچون حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه می‌زند و قطعا بزودی جواب این حرکت نسنجیده و ابلهانه را از طرف شیر مردان ایران زمین خواهد دید.
جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌داند که یارانش در جبهه مقاومت همان‌گونه که تاکنون رژیم صهیونیستی را در حوزه‌های راهبردی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به گل نشاندند، می‌توانند به راحتی انتقام این اقدام وحشیانه و غیر حقوقی را هم بگیرند.
انتهای پیام/.
https://2foriat.ir/vdcb.gbsurhbzwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما