جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس، از مردم مسلمان و آزادگان جهان دعوت کرد، در این راهپیمایی شرکت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
بیانیه جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی به‌مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۲ فوریت، جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس، از مردم مسلمان و آزادگان جهان دعوت کرد، در این راهپیمایی شرکت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
 بسم الله الرحمن الرحیم
"سبحان الذی أسرى بعبده لیلا من المسجد الحرام إلى المسجد الأقصى الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر." (سوره اسری آیه ۱)
روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلامی درسراسرجهان، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است.
امسال‌ جهانیان و به ویژه مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و‌ کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.
مضاف بر اینکه "جنایت نابخردانه حمله موشکی عوامل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت شد رژیم اشغالگر قدس را نه تنها از غرق شدن در باتلاق کنونی در غزه نجات نخواهد داد بلکه با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب بخشید.
اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم  در روز قدس، این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است، ما فرهنگیان و اعضای جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی همچون سایراقشار امت مسلمان وظلم ستیز با پیروی از رهبر کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مانند همیشه با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی بار دیگر در این مناسبت  شکوهمند شرکت نموده و  وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار ایران اسلامی  به نمایش گذاشته و هم صدا با خیل حرکت آزادیخواهان و مردم مسلمان و روزه‌دار جهان، حمایت قاطع خود را از راهبرد مقاومت برای آزادی قدس شریف، اعلام می‌کنیم.
جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی
انتهای پیام/.
https://2foriat.ir/vdca.wnmk49n005k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما