رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه دفاع از فلسطین به معنای دفاع از امت اسلامی و کل بشریت است تاکید کرد همگی باید تمام قدرت خود را برای ضربه زدن به دشمنان به کار بگیریم و برای مواجهه با هر احتمالی آماده باشیم.
پیام رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به نیروهای مسلح: برای مواجهه با هر احتمالی آماده باشید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۲ فوریت، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به عملیات‌های اخیر نیروهای مسلح این کشور ضد اهداف رژیم صهیونیستی، با تمجید از مواضع نیروهای مسلح و ملت یمن در حمایت از آرمان فلسطین و مردم غزه در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، پیامی برای نیروهای مسلح یمن فرستاد.
المشاط در این پیام خود خطاب به نیروهای مسلح یمن گفت: در مواجهه با چالش‌های بزرگ کنونی و خطرات قریب‌الوقوع و نیز تشدید تنش‌ها از جانب دشمن صهیونیستی، ما و شما باید همه تلاش خود را برای ضربه زدن به دشمنان و بالا بردن سطح آمادگی خود به کار بگیریم و برای روبرو شدن با هر احتمالی آماده باشیم و ما به یاری خداوند توانا ایمان داریم.
وی افزود،: دفاع از فلسطین و قدس و حمایت از غزه در این نبرد بزرگ و شرایط سخت، درواقع به معنای دفاع از یمن و امت اسلامی و همه بشریت است. ما خدا را شکر می‌کنیم که ما را قادر ساخت تا با این موضع پیشرفته در کنار مظلومان بایستیم.
این مقام یمنی در پایان تاکید کرد: امت اسلامی در مرحله حساسی از درگیری با دشمن آمریکایی قرار دارد؛ دشمنی که بیشترین فساد را در زمین انجام می‌دهد و جنایات آن در غزه امروز جدید نیست، بلکه تنها یک نقطه دیگر در کارنامه جنایت‌های شنیع این کشور در حق بشریت است.
انتهای پیام/.
https://2foriat.ir/vdce.e8ebjh8xw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما