کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور و دستیار امور مدیریتی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

11 مهر 1403 ساعت 9:09

قائم پناه در حکمی محمد رضا ملکی را به سمت مشاور و دستیار امور مدیریتی نهاد ریاست جمهوری را منصوب کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی حکمی دکتر محمدرضا ملکی را به سمت «مشاور و دستیار امور مدیریتی» این نهاد منصوب کرد.
قائم‌پناه، با توجه به توانایی‌ها، مرتبه علمی و دانش دکتر ملکی، در این حکم جلب همفکری و تشریک مساعی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان نهاد را در توسعه و تعالی فرایندهای مدیریتی خواستار شده است.
محمدرضا ملکی، دکترای خود را در رشته «مدیریت خدمت بهداشتی و درمانی» از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران اخذ کرده است. وی که مرتبه علمی استادی دارد، دوره‌های کارشناسی ارشد را در دانشگاه علوم پزشکی ایران و کارشناسی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته «بهداشت عمومی» گذرانده و هم اکنون عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
در کارنامه علمی و پژوهشی دکتر محمدرضا ملکی، تالیف و مشارکت در تالیف ۱۰ عنوان و ترجمۀ ۱۱ عنوان کتاب در حوزه علوم مدیریت، اجرای ۵۴ طرح پژوهشی، انتشار ۱۹۴ مقاله را می‌توان مشاهده نمود. وی دارای شاخص اچ ۱۳ در رتبه‌بندی اسکاپوس بوده، مدیر مسئولی نشریه علمی - پژوهشی «مدیریت سلامت» را نیز به عهده داشته است.
 مدیریت و برنامه‌ریزی استرتژیک و روش پژوهش درحوزه تخصصی دکتر ملکی است.
 همچنین اخذ جایزه کشوری تعالی آموزشی حکیم جرجانی از چهاردهمین دوره جشنواره ابن‌سینا از دیگر موفقیت‌های علمی دکتر ملکی محسوب می‌شود.
همچنین  ریاست مرکز توسعه و تحول اداری (در سه نوبت)، مدیرکلی منابع انسانی، مدیرکلی دفتر برنامه‌ریزی منابع مالی و بودجه، ریاست موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران، ریاست دبیرخانه تحقیقات کاربردی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش، رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی (در دو نوبت)، مدیرامور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، قائم مقام معاون آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز از جمله سوابق اجرایی دکتر ملکی است.
عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه، شورای آموزش، شورای پژوهش، شورای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی، ریاست شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان بیمه خدمات درمانی از دیگر فعالیت های مشاور و دستیار امور مدیریتی نهاد ریاست جمهوری  محسوب می‌شود.


کد مطلب: 6240

آدرس مطلب :
https://www.2foriat.ir/news/6240/مشاور-دستیار-امور-مدیریتی-نهاد-ریاست-جمهوری-منصوب

دوفوریت
  https://www.2foriat.ir