يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : 6209
با اشاره به پیام مقام معظم رهبری

میرتاج الدینی: حزب الله مستحکم تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فکر می کند با بمب و جنایت می‌تواند باقی بماند، غافل از اینکه با انجام این جنایت ها گور خود را کنده است.
میرتاج الدینی: حزب الله مستحکم تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد
سید محمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، بیان کرد: در وهله اول باید به این نکته توجه داشت که پایگاه و ساخت حزب الله لبنان در این ۴۰ سال به نحوی ساخته شده است که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با این اقدامات ضربه‌ای به آن وارد کند. الحمدالله هم از نظر مردمی و هم از نظر توامندی های اتکایی حزب الله یک مجموعه قدرتمند بوده و با به شهادت رساندن رهبران حزب الله اینگونه نیست که پرچم بر روی زمین بماند.
وی در ادامه اظهار کرد: قطعا شخصیت های دیگری به سرعت جای رهبر شهید حزب الله را پر خواهد کرد.همان طوری که با به شهادت رساندن دبیرکل اول حزب الله، سید حسن نصرالله در طول این شش سال پرچم را به دوش کشید. کمااینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ما، فرماندهان شهید می شدند و افراد دیگری جای آنان را می گرفتند.
یو اضافه کرد: از سوی دیگر نقش جهان اسلام بسیار مهم است. اینکه در مقابل چشمان جهان اسلام و در مقابل انظار ملت های دنیا رژیم صهیونیستی این حجم جنایت انجام می دهد و هیچ بخاری از کشورهای اسلامی بلند نمی شود، یک ذلت تاریخی برای دولت های اسلامی و عربی است که بر پیشانی آنان ثبت می شود.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مردم در جهان و کشورهای اسلامی حامی فلسطین و لبنان هستند. رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان یک حکم شرعی و تکلیف شرعی فرمودند که بر همه فرض است که با همه امکانات  از حزب الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
وی تصریح کرد: ما قطعا حزب الله لبنان را تنها نگذاشته و تا آخرین لحظه از آنان حمایت خواهیم کرد. کمااینکه در این ۴۰ سال حمایت کرده ایم. رژیم صهیونیستی با انجام این جنایت ها گور خود را کنده است. هیچ آرامشی نداشته و آینده‌ای برای خودش متصور نیست، بلکه فکر می کند با بمب و جنایت می تواند باقی بماند. اگر جنایتکاران تاریخ پا برجا مانده‌اند، آنگاه رژیم صهیونیستی نیز می تواند ماندگار بماند.
وی در ادامه تاکید کرد: با شهادت سید حسن نصرالله، حزب الله مستحکم تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد. همه مسلمانان در هر کجای عالم به هر نحوی که می‌توانند، باید کمک کنند. کشورهای اسلامی نیز باید به صورت یکپارچه در صحنه حاضر شوند. حزب الله باید بداند که ایران و مسلمانان جهان حامی آن هستند.
https://2foriat.ir/vdci.uaqct1ar3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین