يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : 6198

در نظام بین‌الملل، قانون جنگل حاکم است

یک فعال سیاسی با بیان اینکه آمریکا شریک اسرائیل در کشتار مردم غیرنظامی است، گفت: سازمان‌های بین‌المللی توان حمایت از حقوق بشر را ندارند.
در نظام بین‌الملل، قانون جنگل حاکم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،حمیدرضا ترقی ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در لبنان، اظهار کرد: باورکردنی نیست که آمریکا نقشی در این حملات ندارد. اسرائیل با استفاده از امکانات و تجهیزات و حمایت اطلاعاتی آمریکا دست به این جنایات می‌زند. سلاح‌هایی که آنها بکار می‌برند، آمریکایی است. صهیونیست‌ها به کمک اطلاعاتی آمریکا نیازمند هستند و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، آمریکا دروغ می‌گوید که نقشی در این جنایات ندارد، بلکه آنها کاملا مطلع بوده و شریک صهیونیست‌ها هستند.
وی ادامه داد: آمریکا به خاطر انتخابات خود نیاز دارد تا اسرائیل در این جنگ پیروز شود؛ بنابراین نمی‌توان ادعای آمریکا را پذیرفت. از سویی آمریکایی‌ها نگران هستند که پاسخ ایران و مقاومت منطقه، دامن آنها را بگیرد و به آنها ضربه بزند. این ضربه خوردن برای آنها در نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری نقش‌آفرین است.
این فعال سیاسی با انتقاد شدید از عملکرد سازمان‌های حقوق بشری، گفت: این مجامع و سازمان‌ها بی‌خاصیت‌ترین سازمان‌ها در حمایت از حقوق بشر هستند. اسرائیل تعداد زیادی از کارکنان این سازمان‌ها را در این جنگ کشته و آنها حتی توان دفاع از کارکنان خود را ندارد. آنها توان حمایت از مظلومان را ندارند و مواضع آنها هم موثر و بازدارنده نیست.
ترقی در پایان با بیان اینکه در نظام بین‌الملل، قانون جنگل حاکم است، تصریح کرد: اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا، تمام قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته و مردم عادی را به قتل رسانده و نسل‌کشی می‌کند. در این شرایط پاسخ دیپلماتیک و گفت وگو فایده نداشته و باید به آنها پاسخ جنگی داد.
منبع : خبرگزاری ايسنا
https://2foriat.ir/vdcf.1dviw6dycgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین