کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست شورای راهبردی وبرنامه ریزی جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی

20 اسفند 1402 ساعت 19:25

ناصر سرگزی دبیر کل جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی در نشست شورای راهبردی و برنامه ریزی جمعیت عنوان کرد: معلمان پرچمداران واقعی توسعه هر کشوری هستند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۲ فوریت، نشست هم اندیشی شورای راهبردی جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی با حضور اعضای خویش بعد از انتخابات دوره ای اول مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
در این نشست دبیر کل جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی راهبرد اصلی این تشکل مردمی و فرهنگی را در زمان اکنون بالابردن میزان مشارکت مردم در انتخابات و بعد از آن ایجاد فضای مناسب جهت پی گیری مطالبات  و موضوعات فرهنگیان و فرهیختگان  نخبه دانست.
سرگزی تشکلهای غیر دولتی را حلقه ای رابط بین مردم و دولت و مجلس دانستند و اشاره کردند اگر ما بتوانیم این ماموریت واسط گری بین بدنه اجتماعی و مدیران تصمیم گیر  را به خوبی ایفا کنیم قطعا خواهیم توانست شاهد رشد و بالندگی در نظام تصمیم سازی و ارتقای سطح شایستگیها  و حضور افراد موفق در بدنه مدیران باشیم.
سرگزی حضور فرهنگیان را در تشکلهای مردمی لازم دانست و اشاره نمود در جامعه ای که بیش از یک ملیون پرسنل انسانی و بیش از چهارده ملیون دانش آموز  و مخاطب مستقیم دارد جمعیت  معلمان و فرهیختگان خواهند توانست از این  ظرفیت مناسب در جهت اهداف عالی نظام آموزشی و تربیتی بهره لازم را برده و از ظرفیت های بر زمین مانده انسانی و مادی که استفاده درست و به جای نمی شود  در راستای برنامه های سند چشم انداز آموزشی و تحول بنیادین  به پیش برد.
سرگزی راهبرد آینده این تشکل مردمی را استفاده از ظرفیت نمایندگان توانمند مجلس در دوره دوازدهم  و تعامل بیشتر با دولت  در راستای افزایش و ارتقای جایگاه آموزش  و پرورش  و بهره مندی بیشتر معلمان از امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش گردید.
در این نشست که دو تن از کاندیداهای  فرهنگی تهران  که  با موفقیت به دور دوم انتخابات راه یافته بودند به ارایه برنامه ها  و فعالیتهای خویش در مجلس آینده پرداختند در ابتدا سرکار ارجمند خانم دکتر اخلاقی  فرزند  معزز  شهید سرافراز  اخلاقی که خود ایشان از همکاران  فعال فرهنگی تهران  و سخنگو  جبهه مردمی شریان می باشند ضمن ابراز  علاقه به حضور در جمعیت معلمان و فرهیختگان  اقدامات و برنامه های کاربردی خویش را در حوزه کمیسون آموزشی مجلس  ارایه نمودند که مورد استقبال اعضای جمعیت قرار گرفت و بر  اهمیت استفاده از ظرف جمعیت معلمان بعنوان  اتاق فکر خویش در بعد از انتخابات  و در مجلس تاکید کردند .
در ادامه  آقای دکتر جراره دبیر کل جبهه شریان که ایشان نیز قبلا در کسوت معلمی مشغول فعالیت بودند ضمن ابراز خوشحالی از قرار گرفتن در جمع صمیمی فرهنگیان  به ارایه برنامه ها و اقدامات جریان  مردمی شریان و فعالیتهای خویش را  برای مجلس آینده ارایه نمودند.
ایشان ظرفیت جبهه مردمی  شریان  و در کنار آن مجموعه فرهنگیان را در کنار هم بسیار کارامد دانست و  همگرای مجموعه های مردمی  و فرهنگی  را فرصت سازی برای حضور مردم و شایستگان در سطوح بالای مدیریتی دانستند.
در انتها حاضران ضمن گفت و شنود با عزیزان کاندیدای حاضر اراده خویش را برای راه یابی اعضای  که دغدغه آموزش و پرورش و فرهنگیان را دارند اعلام نمودند و خواستار  ادامه این نشستها بعداز انتخابات با حضور فرهنگیان فعال  عضو تشکل جمعیت معلمان  و فرهیختگان ایران اسلامی  شدند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 5496

آدرس مطلب :
https://www.2foriat.ir/news/5496/نشست-شورای-راهبردی-وبرنامه-ریزی-جمعیت-معلمان-فرهیختگان-ایران-اسلامی

دوفوریت
  https://www.2foriat.ir