بررسی آماری نشان میدهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسبوکارها، دانشگاهیان، دانشآموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شدهاند از فیلترشکن و ویپیان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینههای ارتباطات اینترنتی آنها افزوده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی
۲ فوریت، از سال گذشته بارها مسئله کیفیت اینترنت برای کاربران مسئله ساز شده است. در چند روز اخیر نیز شکایتهای زیادی از اختلال در اینترنت کشور مطرح شد که البته مطابق معمول و پس از چند روز تکذیب بالاخره توسط رییس شرکت ارتباطات زیرساخت ایران تایید شد.
محمد جعفر پور با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: «در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام کرده است.»
با این وجود اما زارعپور، وزیر ارتباطات در حاشیۀ بازدید از نمایشگاه الکامپ به کلی اختلال در شبکه اینترنت کشور را انکار کرد و در پاسخ به انتقادات گفت: «همین الان اختلالِ اینترنت را به من نشان بدهید.»
بررسی آماری نشان میدهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسبوکارها، دانشگاهیان، دانشآموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شدهاند از فیلترشکن و ویپیان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینههای ارتباطات اینترنتی آنها افزوده شده است.
نظر شما درباره کیفیت اینترنت کشور چیست؟ به عنوان یک کاربر از تجربه خود برای ما بنویسید؟ آیا برای کارهای روزمره خود به فیلترشکن نیازمند هستید؟ در صورت استفاده ماهیانه چقدر برای خرید فیلترشکن هزینه میکنید؟ نگرش و نگاه شما درباره این مسئله میتواند راهگشا باشد. نظر خود را در قسمت نظرات همین نگرخواهی برای ما بنویسید.
ممکن است بسیاری از شما کاربران از وضعیت اینترنت به شدت معترض باشید اما، تقاضا داریم نظر خود را طوری بنویسید که قابل انتشار در یک رسانه عمومی باشد. طبیعتا نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین و اتهام به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.
انتهای پیام/.